יום ראשון, 15 ביולי 2012

צימרים למשפחות בדרום


נופש בישראל מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה שונות, החל מבתי מלון, דרך וילות ועד לצימרים. כל המקומות הללו נמצאים ברחבי הארץ מהצפון עד הדרום. אחד האזורים הבולטים כיום בתחום נופש בצימרים הוא אזור דרום הארץ. צימרים למשפחות בדרום מציעים, מלבד מקום אירוח מפנק ואיכותי, גם נוף מדברי מיוחד, אווירה קסומה ומרגיעה שרק שלוות המסבר יכולה להציע, אטרקציות מדבריות לרוב, ופרטיות אין סופית, לצד פינוקים לכל המשפחה, מהם יכולים גם הקטנטנים לשאוב הנאה, עניין וסיפוק עצום.

צימרים ואהבה במדבר

צימרים למשפחות בדרום מציעים כאמור מקום אירוח ולינה עם הקפדה על כל הפרטים הקטנים ההופכים את חווית הנופש למושלמת פשוט. החדרים הם באיכות ללא פשרות, מרווחים ומספקים מקום לכל בני המשפחה, והעיצוב כולו משתלב בנוף המדברי המקסים, והוא ייחודי, מרגיע ונעים ביותר.
אזור הדרום משופע בפעילויות ואטרקציות בעלות ניחוח מדברי, ומיקום הצימרים הוא תמיד בנקודות האטרקטיביות ביותר, המאפשרות גישה נוחה לאטרקציות, לצד פרטיות, רוגע ושלווה, אותם מציע הצימר וסביבתו.



תמונה משפחתית

צימרים למשפחות בדרום מציעים שפע של אטרקציות למבקרים באזור. בין היתר הם כוללים טיולי ג'יפים מסעירים, אירוח חווייתי ואותנטי במאהל בדואי, הכולל ארוחת ערב ומופע אמנותי מקומי כמו תיפוף למשל, רכיבה על גמלים, סיורים רגליים, ובתלות באזור הצימר, ניתן להגיע גם למצדה המדהימה, לים המלח, נחל עין גדי, ועוד.

רוח מזרחית עם צימרים למשפחות בדרום

אווירת הדרום היא אחרת מכל אווירת נופש באזורים אחרים בארץ, וכך גם צימרים למשפחות בדרום. זוהי הזדמנות מופלאה ונפלאה להניח את כל טרדות ושגרת היום מאחוריכם, לשכוח מהכל, ולקיים נופש שהוא באמת אחר ושונה, ממש כאן בתוככי ארצינו, אולם עם תחושה כאילו עברתם שנות אור רבות. צימרים למשפחות בדרום ערוכים כך שלא יחסר לשוהים בהם דבר, והם ממוזגים, נעימים להפליא, מרווחים ומלאים בהווית המדבר המיוחד.
דרום הארץ מורכב מנקודות קסומות רבות, כמו המכתשים, מצפה רמון היפה, נחלי סרק בהם ניתן לסייר בלילות של ירח מלא, הסטוריה בשפע, וטבע מסוג אחר. בילוי נעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה