יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

מיסטיקנים מומחים

מיסטיקנים מומחים זה מושג כללי לשלל מומחים מעולם המיסטיקה והרוחניות. כמו שאנו פונים למומחים מעולם הרפואה כשיש לנו בעיה רפואית גופנית, בדיוק כך אנו פונים למומחים בתחום המיסטיקה כאשר יש בעיה בפן הנפשי והרוחני. אפשר כמובן לפנות לפסיכולוג או פסיכיאטר, שגם הם שייכים לעולם הרפואה הקונבנציונאלית, אך אפשר גם לפנות למורה רוחני. טיפול כזה נחשב לטיפול טבעי ללא התערבות תרופתית אך עם ספקטרום רחב יותר של פתרונות. למומחים מתחום המיסטיקה ישנה אפשרות לראות את התמונה באופן המלא ביותר הכוללת את כל ההיבטים של האדם: עתידו, עברו, ייעודו בחיים, חסמים אנרגטיים, קארמה וכו'. מרבית המיסטיקנים עוסקים בכמה נושאים יחדיו ומאפשרים למטופליהם לקבל עזרה מכמה שיותר כיוונים.


מיסטיקנים מומחים  - אסטרולוגיה
מיסטיקנים מומחים רבים עוסקים היום באסטרולוגיה. זוהי תורת הכוכבים העתיקה שבעזרתה ניתן לגלות את העתיד ולהבין טוב יותר את העבר. הכל בזכות מיקום הכוכבים בשמיים בעת לידתו של האדם ומיקומם כיום. גורמי השמיים כמו שמש, ירח, יופטר, שבתאי ואחרים הם בעלי השפעה אדירה על חיינו, גם בפן הגופני הגשמי וגם בפן הנפשי הרוחני.

מיסטיקנים מומחים  - נומרולוגיה
אסטרולוג או אסטרולוגית טובים יציעו לנו גם את הידע שלהם בעולם הנומרולוגיה. בדרך כלל, אסטרולוגיה ונומרולוגיה הולכים יד ביד ומאפשרים לנו לבחון את הפוטנציאל הרוחני שלנו בכל ההיבטים. נומרולוגיה גם היא תורה עתיקה שהומצאה לפני אלפי שנים ומבססת את הידע שלה על מספרים המרכיבים את שמינו הפרטי ואת תאריך הלידה. לפי מספרים אלה ניתן לדעת את הגורל ולהשפיע עליו בהתאם לצורך.

מיסטיקנים מומחים  - קריאה בקלפים

גם קריאה בקלפים מצטרפת לקשת הכלים הנמצאים היום בידיהם של מיסטיקנים מומחים המטפלים גם באסטרולוגיה וגם בנומרולוגיה. קלפי טארוט הם הנפוצים ביותר כיום אך ישנם עוד סוגים אחרים רבים כמו קלפי אושו, קלפים סיניים, קלפים אינדיאניים וכו'. בעזרת הקלפים אדם יכול לשאול שאלות יותר ממוקדות ולקבל עליהן תשובות מדויקות. הם כלי נהדר לפתרון בעיות ספציפיות כמו התאמה זוגית, אהבה, לימודים, קריירה, עסקים, חסימות אנרגטיות וכו'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה