יום ראשון, 27 בינואר 2013

תיק



אין כל צל של ספק כי תיק הוא אבזר מאד פרקטי מצד אחד ומאד אופנתי מן הצד השני. כמו הרבה מוצרים אשר עברו תהליך של מותגיזציה גם תיקים עברו תהליך דומה וכיום את כל סוגי התיקים כמעט ניתן למצוא גם אצל מעצבי אופנה בכירים ומובילים ברחבי העולם, כאשר כל אחד יכול בעצם לבחור את התיק המועדף עליו, וזה אשר מספק לו את מקסימום הנוחות, העיצוב והפונקציונאליות הרצויות לו. בעת בחירה של תיק מעצבים כל שהוא, חשוב מאד לזכור, כי תיק הוא אביזר שאר כמעט ולא נמצא מקום אשר לא ניקח אותו אתנו אליו, ויתרה מזאת, לרובנו יש מספר תיקים בבית אשר משמשים אותנו למטרות שונות ולזמנים שונים במהלך היום והערב.
תיק מעצבים – מגע של אמן
הצד האופנתי של תיקים כבר קיים שנים רבות ומיטב המעצבים עושים תיקים בשלל עיצובים. כל מי שרוצה להיות מעודכן בקו החם של האופנה מחוייב לרכוש לעצמו תיק מעצבים. ולא מדובר רק בתיקים המשמשים ליציאה בערב או ביציאה לאירועים מיוחדים, מדובר בתיקים המשמשים לכל מטרה ובכל שעות היום. בתי אופנה רבים מייצרים ליין שלם של תיקים ואפילו מזוודות לנסיעות עם שם המותג שלהם ולכל אחד יש את המראה המיוחד שלו.


תיק מעצבים – החומר קובע
אחד הדברים החשובים בתיקי מעצבים הוא החומר שממנו עשוי התיק. תיק מעצבים יהיה עשוי מחומרים משובחים והדבר תלוי כמובן בקהל היעד אליו מכוון התיק. אם מדובר בקהל צעיר יכול תיק מעצבים להיות עשוי מפלסטיק ללא כל בעייה, ואם מדובר בקהל יעד סולידי יותר יהיה התיק עשוי עור או בד משובץ באבנים טובות וכדומה. תיק מעצבים יהיה גם יפה ואופנתי וגם חזק ומחירו יהיה בהתאם.
תיק מעצבים מקומי
גם בארץ ישנם מעצבי תיקים רבים המייצרים תיקים באופן ידני. תיק של מעצב מקומי יועמד למכירה בבוטיקים שונים בערים הגדולות או בירידי דוכנים שונים כמו יריד המעצבים או ירידים המרחשים בקניונים וכדומה. גם תיק מעצבים מקומי מתאפיין בעבודה עם חומרים משובחים ובסגנון מיוחד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה