יום ראשון, 27 בינואר 2013

שיטות נוחות של הקמת חברה



לכאורה, על מנת לבצע היום הקמת חברה יש הרבה מאד שלבים אשר כמובן צריך לעבור. עליכם להשיג חתימות והסכמה של כל בעלי המניות של החברה. עליכם לפנות אל אנשים אשר ייקחו חלק בדירקטוריון של החברה ולהשיג את הסכמתם כמובן. עליכם לנסח תקנון עבור הקמת חברה ולשלוח אותו לאישור כל החברים, ובמילים אחרות, אין כל צל של ספק, כי נראה שמדובר על תהליך מסורבל למדי. עם זאת, כיום ניתן בכמה צעדים פשוטים להפוך את התהליך לפשוט פי כמה.

לשלוח הכל דרך הדוא"ל
משרד המשפטים החל בקיץ 2012 בפרויקט פיילוט מיוחד עבור גורמים שרוצים לבצע הקמת חברה בישראל. כל עוד מדובר על הקמת חברה בתוך גבולות הארץ ולא מדובר על חברה זרה, ניתן כיום לבצע את התהליך כולו באופן מקוון! שימו לב כי יש לעקוב אחרי ההוראות השונות של משרד המשפטים - יש לקחת את טופס רישום חברה, טופס רישום וכן הוכחות לתשלום אגרת חברה, לקבץ לקובץ אחד בפורמט של PDF (לא לחרוג מכך!) ורק אז לשלוח.



מהו המסלול המהיר להקמת חברה?
כמו כן, קיימת אפשרות של הקמת חברה ליחיד במסלול המהיר. למה בדיוק הכוונה? המסלול המהיר הוא מסלול מיוחד, אשר מותאם לאנשים שרוצים לפתוח חברה חדשה, שבה יש בעצם רק אדם אחד - הם עצמם. ברור שבמצב כזה אין צורך להביא חתימות של אנשים נוספים, פשוט כי אין כאלו. אם גם אתם נמצאים במצב כזה, אפשר להגיש בקשה של הקמת חברה במסלול המהיר, כאשר זו נבחנת בצורה מהירה יותר, ותוך זמן קצר אתם יכולים להתחיל בעבודה.

העבודה של עורך דין
חשוב לציין שבין אם אתם מבצעים הקמת חברה דרך דוא"ל ובין אם מדובר על המסלול המהיר, דבר אחד אתם עדיין חייבים  -חתימה ואישור של עו"ד מוסמך בתחום, שיעיד כי הוא עבר על פרטי החברה. אפשר לפנות היום לעו"ד מקצועי שמתמחה בדיני חברות, ויוכל גם לצרף את האסמכתא שלו לקובץ הדוא"ל, כך שתוכלו לסיים עם התהליך כמה שיותר מהר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה