יום שבת, 17 באוגוסט 2013

ניהול מוקד בענן – זול ויעיל



בתי עסק רבים מתחבטים שוב ושוב בנושא של המוקד הטלפוני של בית העסק שלהם. יש כיום בשוק לא מעט אפשרויות לניהול של מוקדי טלפוניה עבור עסקים, והחוכמה היא לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לכל עסק, האיכותית וזו שעומדת בתקציב שלכם.
אחת מן האופציות הקיימות כיום היא שירותי ניהול מוקד בענן. שירותי מנוי בענן הם הצלה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המקבלים מערכות מתקדמות ביותר שעד לא מזמן היו נגישות רק לעסקים גדולים. מערכות אלה עושות איחוד מידע כמו מערכות טלקומוניקציה,  CTI, ומערכות ניהול שונות הכוללות ממשקי מרכזיה, תוכנות לניהול קשרי לקוחות, מערכת פיקוח ובקרה, דוחות ביצועים ומרכזיה. השירות מאפשר קבלת כל הטכנולוגיה הדרושה לעסק ומעניקה שקיפות גבוהה ופיקוח על הפעילות של העובדים. שירות זה  מוזיל באופן משמעתי את העלויות ומאפשר לכל עסק קטן ובינוני ליהנות מכל היתרונות הללו.


קול סנטר – ניהול מוקד בענן
ניהול מוקד ענן בצורת שירות בענן או בהתקנה עצמית נתמך בתוכנות המאפשרות לכל עסק לשלב אותו בתוכו ולייצר ערך מיידי ומדיד. מערכת טלפוניה בענן מאד קלה להטמעה והיא משלבת סרגל נציג, דוחות בזמן אמת ומגוון יישומים שמאפשרים לעסקים לחסוך כסף בזמן שהם מספקים נתונים מדידים ותועלתיים למנהלי המוקד או העסק עצמו.
מה אתם מקבלים
ניהול מוקד בענן כולל חבילת תכונות המכילות שיחות נכנסות ויוצאות, זיהוי שיחות נוטשות, חיוג אוטומטי חוזר לתור, גישה מרחוק וכיוצא באלה. המחיר לעמדה פר חודש הוא חסכוני ביותר וללא התחייבות. מצב זה מאפשר לעסקים רבים לשלב עמדות קול סנטר בענן לפי הצורך שלהם ולא לפי שום פרמטר אחר או התחייבות מצידם לתקופה ארוכה.
למי זה מתאים
ניהול מוקד בענן יכול להתאים לכל עסק קטן או בינוני הזקוק לניהול שירות לקוחות ברמה גבוהה ויעילה. ניהול מוקד בענן מתאים מאד לסוכני ביטוח שונים, לרואי חשבון, משרדי נסיעות עם תנועת לקוחות גדולה, מוסדות חינוך, חברות סטארט-אפ וכל מי שזקוק לספק שירות לקוחות טלפוני ומבקש לנהל ולמדוד את השימוש בשירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה