יום שבת, 6 בספטמבר 2014

קורס צילום ברעננה



קורס צילום ברעננה הוא קורס צילום ברמות שונות בו כל אחד מהתלמידים משכלל את היכולות האישיות שלו. קורס צילום ברעננה מתקיים לרוב במסגרת כיתת לימוד אך היחס הוא אישי וכל תלמיד מחוייב לעבוד עם המצלמה שלו במסגרת הקורס או בבית.

לימודי כיתה
קורס צילום ברעננה מתחלק ללימודי כיתה, לימודי חוץ ותרגולים בבית. במסגרת הלימוד בכיתה נלמדות טכניקות הצילום והיסודות החשובים שהופכים כל תמונה רגילה לתמונה מקצועית או ברמה גבוהה הרבה יותר מזו שאיתה הגיע התלמיד. הלימוד בכיתה מועבר על ידי מורה מנוסה בעל ידע רב בתחום הצילום והוא מיועד ללמד את התלמידים את היסודות של המצלמה ושם הצילום. שלא כמו בעבר בו המצלמות היו הרבה יותר פשוטות, היום ישנן מצלמות דיגיטליות עם אופציות רבות וחשוב לפני שמצלמים להכיר את הפונקציות השונות השימושיות, אלו הקיימות בכל מצלמת רפלקס.




לימודי צילום בשטח
חלק בלתי נפרד של קורס צילום ברעננה הוא לימוד צילום בשטח. הצילום יכול להיות במסגרת הסטודיו או בחוץ, כך או אחרת הוא מלווה על ידי מורה מנוסה שנותן לכל תלמיד את ההכוונה המתאימה לו. במהלך הצילומים מוצא כל תלמיד את הנושאים שיותר מעניינים אותו בצילום והמטרה של המורה היא לתת לכל תלמיד את הכלים וההכוונה הטובים ביותר עבור התלמיד עצמו ולשם כך מתקיימים הצילומים במסגרת הלימודים.

צילום ביתי
קורס צילום ברעננה הוא לא רק פעילות בכיתה אלא גם תרגול ביתי. התלמידים מקבלים רגילים אותם עליהם לבצע מחוץ לכותלי הכיתה ולאחר מכן יעברו על כך במסגרת המשותפת. המטרה של התרגול הביתי הוא לאפשר לכל תלמיד להתנסות, לחוות ולשאול שאלות בכיתה וכך לקבל הכוונה מקצועית ולשכלל את יכולות הצילום האישיות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה