יום שישי, 23 בינואר 2015

תיקון אמבטיות



תיקון אמבטיות חוסך לכם זמן וכסף
מה עושה אדם שהאמבטיה שלו מפסיקה לתפקד? לעתים זה בשל הבלאי של הבידוד של האמבטיה, מה שגורם לנזילות קשות .לא פעם, החיבור בין האמבטיה לבין הקיר נעשה רופף יותר, ואז כמובן שהדבר רק מעודד צמיחה של עובד בעייתי מאד. לא פעם שברים בגוף האמבטיה עלולים לגרום לבעיות קשות ברחצה, ובכל המקרים הללו אנשים חושבים כי רכישת אמבטיה חדשה היא הפתרון היחיד. האמת היא, שהזמנת השירות של תיקון אמבטיות יכול לחסוך לכם גם מזן וגם כסף וכמובן גם למנוע מהפכים שלמים בחדר הרחצה עצמו.

פתרון מקומי, פשוט ומהיר
קודם כל, מבחינת התמחור של השירות, אין ספק כי תיקון אמבטיות תמיד יהיה זול יותר מרכישת אמבטיה חדשה. הפתרונות בשירות של תיקון אמבטיות הם פתרונות מקומיים אך יעילים מאד. לא נעשה בהם שימוש בהכרח בחומרים היקרים ביותר - אלא פשוט בחומרים שצריך. אי אפשר להשוות למשל בין חומרים לבידוד ואיטום של אמבטיות, לבין רכישת אמבטיה חדשה לגמרי.



מעבר לכך, גם ההתקנה של אמבטיה חדשה דורשת לא מעט זמן והשקעה - לעומת השירות של תיקון אמבטיות שלוקח פחות זמן ולכן כמובן זול יותר. אולם יש לכך מימד נוסף - ברכישת אמבטיה חדשה יש להסיר לגמרי את זו הקודמת, לשנות את כל התשתיות במקום, להתקין את החדשה ובקיצור - זה ממש שיפוץ בחדר הרחצה. לעומת זאת, תיקון אמבטיות הוא טיפול מקומי, שלא דורש שיפוץ או שינוי רדיקלי בחדר, ולכן הוא גם לא דורש יותר משעה עד שעתיים של עבודה.

ומה זה עוד נותן לכם?
כמובן שמבחינת הוצאות - הרמה זהה! בין אם תיעזרו בשירות של תיקון אמבטיות, ובין אם תתקינו אמבטיה חדשה לגמרי מהניילון - אתם תקבלו מוצר מעולה. ההבדל הוא שהתיקון של האמבטיה לוקח פחות זמן ועולה פחות ומאתים ללוח הזמנים שלכם - ולכן זה שירות נוח כל כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה