יום שלישי, 19 במאי 2015

סוכרת ביטוח לאומי




מחלת הסוכרת היא מחלה מטבולית אשר קשורה ביכולת של הגוף לייצר אינסולין. במחלה זו הלבלב לא מצליח להעביר פקודות כראוי, האינסולין לא מיוצר על פי הדרישה של הגוף ורמות הסוכר בדם יכולות לעלות לרמות לא בריאות. לרוב, עליית הסוכר בפני עצמה מטופלת דרך זריקות, אך לא די בכך כיוון שמצב זה יכול ליצור פגיעה באיברים נוספים בגוף כמו למשל פגיעה בכליות ועוד. לכן, סוכרת ביטוח לאומי היא משהו מוכר וביטוח לאומי יכול להכיר בסוכרת ולהזמין חולים לועדה רפואית.

סוכרת ביטוח לאומי – הגעה לועדה רפואית
כל מי שיש לו סוכרת והוא מגיע לועדה של ביטוח לאומי יעשה נכון אם יתכונן לכך מראש. הועדה יכולה לקבוע את המעמד של החולה ולכן אם החולה מרגיש צורך בייצוג ועזרה בהתכוננות לועדה כדאי לו להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום.

סוכרת ביטוח לאומי

סוכרת ביטוח לאומי – קביעת אחוזי נכות
הועדה הרפואית של ביטוח לאומי היא זו שיכולה לקבוע את אחוזי הנכות של חולי הסוכרת. בהתאם לאחוזי הנכות יוכל החולה לקבל זכויות שונות כשאלו יכולות להיות קצבת נכות, הודעה על אובדן כושר עבודה וכל קביעה משפיעה על הזכויות ועל הכספים המגיעים לחולה.

סוכרת ביטוח לאומי – להיעזר בעורך דין
סוכרת ביטוח לאומי דורשת לפעמים עזרה מעורך דין אשר מומחה בתחום. כל מי שרוצה לדעת מהן הזכויות שלו או איך הוא יכול לקבל אותן יכול להתייעץ או להיות מיוצג על ידי עורך דין. כמובן, חשוב מאד שעורך הדין יתמחה ויהיה בעל ניסיון בהצגת חולים בסוכרת. כל חולה סוכרת יכול להחליט להתייעץ עם עורך דין לפני שהוא מגיע לועדה רפואית ואם יש צורך בכך הוא גם יכול לבקש מעורך הדין שייצג אותו מעבר לייעוץ הראשוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה