יום רביעי, 3 ביוני 2015

ההיבט הטכני של מרכזיות לעסקים קטנים

בעלי עסקים קטנים לא תמיד משקיעים את הזמן הרצוי בבדיקת המפרט הטכני של מרכזיות. למרות שמדובר על אחד מרכיבי התקשורת החשובים ביותר בעסק, הלקוחות מעדיפים לבדוק רק את המחיר או את הביצועים. זו טעות שיכולה לעלות לעסק הרבה כסף וגם לגרום לנטישת לקוחות. הדבר החשוב הוא לבדוק מראש את ההיבט הטכני של מרכזיות לעסקים קטנים ולהכיר את ההבדלים בין הדגמים.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין צורך ברקע טכני מקיף על מנת לבחור מרכזיות לעסקים קטנים. בעלי עסקים קטנים מכל רחבי העולם מנצלים את ההיצע הקיים לטובת בחירת מרכזיות. הם יכולים לעשות זאת באמצעות התייעצות עם אנשי מקצוע, איסוף מידע באתרי אינטרנט או צבירה של ניסיון מעשי. בנוסף, כדאי להביא בחשבון את הנושאים הטכניים עליהם אחראית המרכזיה. כאן הדגש הוא על זיהוי יוזם השיחה, איתור יעד השיחה וקישור בין היוזם אל היעד.




תכונות מתקדמות של מרכזיות לעסקים קטנים
ההיבט הטכני של מרכזיות לעסקים קטנים יכול להיות בסיסי או מתקדם. בתכונות מתקדמות מציעות מרכזיות גם שירותי מערכת כמו צלילי חיוג, מענה קולי, שיחה ממתינה ושיחה חונה. יש מרכזיות המפרטות את חיוב עלות השיחה ומרכזיות המסוגלות לספק באופן אוטומטי הרשאות ועדיפויות בין קווים שונים. בעבר הופעלו המרכזיות על ידי מרכזניות, אולם כיום יש מרכזיות מבוססות תוכנה הפועלות על גבי רשתות מחשבים. תכונות לא פחות מתקדמות של מרכזיות לעסקים קטנים מופיעות במרכזיות IP הפועלות בשיטת מיתוג מנות.

ההיבט הטכני של מרכזיות חשוב לא פחות משיקולים אחרים. בעלי עסקים קטנים בכל רחבי העולם צריכים לשים לב להיבט הטכני ולנצל אותו לטובתם. כך חוסכים בהוצאות ומייעלים את השימוש הקבוע במרכזיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה