יום חמישי, 2 בפברואר 2017

ארונות הזזה - נוח לשימוש וחוסך במקום



חלל עם מרחב הוא ישר מקנה מראה יוקרתי, ארונות הזזה הינם פרטיים מאוד כאשר הם תופסים פחות מקום, ויכולים להיות פריט עיצובי בפני עצמו, ולא כפי שנהוג לחשוב על ארון שהינו מגושם.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים ארון
הדבר החשוב ביותר בארון הוא כמובן הפרקטיות שלו הארון חייב להיות פתרון אחסון יעיל ונוח, אך אין זה אומר כמובן שתצטרכו להתפשר על עיצוב.  בראש ובראשונה מדדו את החדר וחשבו כמה אתם הולכים לאחסן בתוך הארון , לפעמים מומלץ לקנות ארון גדול יותר ממה שאתם צריכים ולהשתמש בו לא רק לבגדים , לדוגמא בחדר של הילד אפשר לשים גם משחקים בתוך האחרון ככה תחסכו מקום. ארונות עם דלתות הזזה ממראה יגדילו את החדר ויכפילו את האור כשיבצר תחושת חלל מואר יותר, כמובן ישנם גם ארונות בעלי דלתות צבעוניות לעיצוב שונה, ודלתות שקופות למי שמסדר יפה במיוחד, כמובן ישנם גם ארונות עץ אשר יתאימו לרהיטים בקלאסיים.



פתרון עיצובי
פעמים רבות אנו נרגיש שהארון גורע מעיצוב החדר, והדלתות הנפתחות המגושמות אינן נוחות והן תופסות מקום רב ומיותר. ארונות הזזה הם הפתרון החדשני והיעיל ביותר עבור אחסון בגדים, כאשר תוכלו לשלב את הארון כך שיראה נטרלי ובקושי יראה בחדר או להיפך לבחור בארון מעוצב שיוסיף לחדר. לדוגמא ארון עם דלת אחת בצבע יכולה להיות פתרון מושלם להוספת צבע לא סטנדרטי לחדר והמשחק איתו בפרטים אחרים קטנים יותר בחדר, לדוגמא כריות נוי, או אפילו כלים ופסלים קטנים בצבע מותאם לחדר הארון. זכרו שהארון חייב להיות פרקטי ונוח לשימוש לפני היותו מעוצב, אך עם מגוון רחב כל כך של עיצובים לא תצטרכו להתפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה