יום שישי, 7 באפריל 2017

ייעוץ אסטרולוגי בטלפון



העולם המודרני יכול להיות מקום מבלבל
כמו שיעידו רבים, העולם המודרני מפעיל על האדם לחצים, חלקם מנוגדים. המדיות השונות קובעות שעלינו לעשות כך או אחרת על מנת להצליח, לבחור בחירות נכונות ולהיות נאהבים. במקרים כאלו עלול להיווצר בלבול רב אצל האדם שכל רצונו הוא להצליח בחייו ולקבל החלטות טובות. במקרים שכאלו יכולה לבוא לעזרתו האסטרולוגיה. אותה אומנות עתיקה ממשיכה להוכיח את תוקפה ומהימנותה גם בימינו אנו ומציעה מגוון פתרונות ייעוץ למתלבט, מקריאת תחזיות שבועיות ועד לייעוץ אסטרולוגי בטלפון.

איך זה בעצם עובד?
האסטרולוגיה היא תורת הכוכבים. היא מתבססת על ניתוח מפות של ערכי כוכבים, ומשקללת נתונים רבים, כמו גילו של המתייעץ, תאריך לידתו והמזל שלו. מהניתוח של אותן מפות מתקבלת אינפורמציה הנוגעת למאפייניו של האדם- נקודות חוזק וחולשה, עבודות שיתאימו לו ואף קווים לדמותו של בן זוג אופטימלי. קיימות דרכים שונות לקבלת ייעוץ, אך לא כולן מתאימות לאורח החייים המודרני, הדורש משירותים להיות נוחים, אמינים וזמינים. כאשר זמננו מוגבל, איננו יכולים להרשות לעצמו להיטלטל ארוכות בדרכים על מנת להגיע לפגישת ייעוץ. כאשר אנו צריכים צריכים הכוונה מידיית , הכי יעיל יהיה לפנות אל ייעוץ אסטרולוגי בטלפון.



ניתוח אישי ומיידי- איף זה עובד?
מדובר בתחום צעיר יחסית, ועם זאת מעטים לא שמעו על ייעוץ אסטרולוגי בטלפון. מדובר בשיחת טלפון  היכולה להיעשות מכל מקום וכמעט בכל זמן. המטלפן מדבר עם אסטרולוג מצידו השני של הקו, מוסר לו את נתוניו וזוכה בניתוח אישי וייעוץ לפי צרכיו. בנוסף להכוונה הניתנת לו, נהנה המטלפן ממיידיות ונמנע מההכרח לקבוע פגישה מראש ולהטילטל בדרכים עד למשרד היועץ. זו הסיבה שיותר ויותר אנשים מוותרים על הטירחה שבקביעת הפגישות ומעדיפים שירות של ייעוץ אסטרולוגי בטלפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה