יום שבת, 8 באפריל 2017

טיול בפירנאים



מה יש לעשות בפירנאים בחורף
ככל שמצפינים מברצלונה ועולים במעלה רכס הפירנאים, הנופים מתחלפים מירוק וכחול ללבן בוהק. זה הזמן להתחיל להתרגל לשלג ולהנאות שהוא מציע. חברות שונות באזור מציעות שלל פעילויות ואטרקציות מיוחדות לטיול בפירנאים החורפיים. הבולטת שביניהן הן מזחלות הכלבים. מסתבר שלא רק באלסקה או בלפלנד אפשר לנסוע במזחלת רתומה לכלבים, גם בטיול בפירנאים ממתינה לכם החוויה המיוחדת הזאת. הטיול במזחלת הכלבים עובר בשבילים לבנים, בין עצי היער, עם תצפיות נוף מקסימות. מדובר בטיול בגובה רב ולכן ביום טוב אפשר להגיע לנקודת תצפית בה אפשר לראות גם את ספרד וגם את צרפת, ואף את אנדורה הקטנה. בנוסף למזחלות, מומלץ לבצע גם רכיבה על גבי אופנועי ואפשר גם ליהנות מירי חץ וקשת. גולת הכותרת המרכזית של טיול בפירנאים היא כמובן הסקי.
למידע נוסף על טיול בפירנאים לחץ כאן.




סקי בפירנאים - לא מה שחשבת
מדובר בלוקיישן מעניין ולא כל כך מוכר עבור חובבי הסקי הישראלים. לא פחות מ-11 אתרי סקי מנקדים את שרשרת הרי הפירנאים, כשהבולט בהם הוא Baqueira Beret. האתר שציין לא מזמן 52 שנות פעילות, נחשב לאתר סקי הגדול ביותר בספרד. הוא ממוקם בהר ואל דה ארן המדהים, מוקף בפסגות הרים ובכנסיות רומנסקיות שהוכרזו ע"י אונסק"ו כאתרי מורשת עולמית. הוא משתרע על שטח של 2,166 דונם מתוכם 155 ק"מ של מסלולים, בהם 104 ק"מ של מסלולים אלפיניים ו-7 קילומטרים המאפשרים לתרגל סקי נורדי. במהלך טיול בפירנאים מומלץ לשלב גם סקי וגם הליכה רגלית ללגונות הרבות שבהר.

לקנח בברצלונה
אחרי כל החוויות המושלגות והמופלאות של טיול בפירנאים, הגיע הזמן ליהנות ממנעמי העיר הגדולה הסמוכה: ברצלונה. זו אחת הערים היפות והתוססות באירופה ומקום נהדר לביקור בסופה של חופשת שלג: אפשר לעשות קצת שופינג, ללגום סנגריה בבתי הקפה שעל שדרות "לה רמבלה", להתפעל מהארכיטקטורה המרהיבה של האדריכל הקטלוני גאודי, וכמובן - לספוג תרבות  במוזיאון פיקאסו הידוע ובמוזיאונים מצוינים נוספים. זהו סיום מושלם לחופשה שלג עמוסה בחוויות. אולה!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה