יום שישי, 7 באפריל 2017

עורך דין ביטוח חיים



מהו ביטוח חיים ולאילו מקרים הוא מיועד?   
ביטוח חיים הנו הסכם אשר נחתם בין חברת הביטוח והמבוטח, ובתמורה לפרמיה חודשית, נועד להקנות פיצוי כספי במקרה של מות המבוטח או פגיעה משמעותית בכושר העבודה שלו. בהתאם לתנאי הביטוח, ניתן לקבל את הפיצוי כסכום המועבר באופן חד פעמי או כקצבה חודשית. ביטוח זה מסייע למשפחה לשמור על רמת חיים גבוהה גם לאחר שאחת הדמויות המפרנסות אינה יכולה לעשות זאת עוד. לאור חשיבותו הרבה, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין ביטוח חיים כדי לוודא את מיצוי הזכויות שלכם במקרה הצורך.




כיצד עורך דין יכול לסייע לי בתחום של ביטוח החיים?
ניתן לחתום על פוליסת ביטוח וכן להגיש תביעה גם ללא שירותיו של עורך דין. עם זאת, עורך דין ביטוח חיים יכול להקל עליכם להתמודד עם הקשיים הבירוקרטיים והמשפטיים הרבים הנלווים לתהליך זה, על אחת כמה וכמה בשעה בה המשפחה מצויה בתקופת משבר. עורך הדין יכול לנהל את השיח מול חברת הביטוח או לייעץ "מאחורי הקלעים", בהתאם לצורך ולרצון שלכם. התייעצות עם עורך דין ביטוח חיים תבטיח את מיצוי הזכויות שלכם – הן בשלב המכריע של החתימה על החוזה, והן בשלב בו תידרש חברת הביטוח לממשו.

מגיע לכם רק את הטוב ביותר – שכרו את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום
על ביטוח חיים לא כדאי להתפשר, ולכן מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין ביטוח חיים המתמחה בתחום. עורכי דין רבים מתמחים בעבודה מול חברות ביטוח, אולם הם אינם בהכרח מנוסים בהתמודדות עם תביעות ביטוח חיים. הקפידו להעזר בעורך דין בעל ניסיון ספציפי בתחום, ואל תחששו לבקש המלצות קודמות. ההבדל בין שירותיו של עורך דין מומחה ובין אחד חסר ניסיון יכול להסתכם בסכומי כסף גבוהים במיוחד, אשר מתרגמים ישירות להבדל ברמת החיים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה