יום שבת, 8 באפריל 2017

ניקיון אחרי שיפוץ



שיפוץ הדירה הסתיים בהצלחה, אבל הקבלן השאיר אחריו תוהו ובוהו
הקבלן צלצל להודיע לכם כי השיפוץ הסתיים, אתם נכנסים אל הרכב ונוסעים במהירות אל הדירה המשופצת, מחכים לראות במו עיניכם את השיש החדש ואת המרצפות המבריקות שבחרתם. חודשים רבים המתנתם בכיליון עיניים לרגע המיוחל הזה, בו תוכלו לפתוח באיטיות את דלת הכניסה ולהיכנס ברגל ימין אל תוך הדירה המשופצת שלכם. אך אבוי, לא תיארתם לעצמכם את התוהו ובוהו שישאיר אחריו הקבלן בסוף השיפוצים - חול ואבק מכסים את הרצפה, נקודות טיח וצבע מתנוססות בכל פינה. לפני שתוכלו להיכנס לגור בדירה החדשה, נותרה עוד משימה אחת אחרונה – ניקיון אחרי שיפוץ.




גם אם בחרתם לנקות את הדירה בעצמכם – תוכלו עדיין להתייעץ עם חברות ניקיון
אם הסתפקתם בהחלפת המטבח או בחידוש חדר האמבטיה, ולמעשה ערכתם רק שיפוץ נקודתי של אחד מחדרי הבית, תוכלו לחסוך בעלות הניקיון אחרי השיפוץ ולבצע אותו בעצמכם. כאשר הלכלוך והבלאגן אינם מציפים את כל הדירה, ייתכן ואין טעם לשכור את שירותיה המלאים של חברת ניקיון אחרי שיפוץ. מה שכן, גם במצב זה, חברות ניקיון אחרי שיפוץ רבות מציעות שירותי ייעוץ או השכרה של ציוד וחומרי ניקיון אשר יסייעו לכם בהשלמת המשימה.

הקפידו לוודא שימוש בחומרים המתאימים ביותר לניקיון הדירה
במקום לקנות בחנות חומרי הבניין הקרובה לביתכם ציוד שיתגלה לבסוף כבלתי יעיל לקרצוף ולהסרת הצבע והטיח – אל תחששו להתייעץ עם חברות אשר מתמחות בכך. שימוש בחומרי ניקוי לא יעילים עשוי לגרום למעט תסכול מהמצב, אך יתרה מכך – הוא אף עשוי לגרום לנזקים של ממש. לאחר שהשקעתם את מיטב כספכם בשיפוץ ובבנייה, אל תתנו לשלב זה של ניקיון אחרי שיפוץ להסב נזקים לדירה המחודשת. הקפידו להתייעץ עם חברות ניקיון או מומחים בתחום, אשר יספקו לכם ייעוץ אמין והולם לצרכים שלכם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה