יום שישי, 7 באפריל 2017

למה טיול ג'יפים בספרד?



ספרד היא ארץ טבע מדהימה, זה ידוע לכל. אבל איפה ואיך מומלץ לטייל בה עם ג'יפים? טיולי ג'יפים בספרד לרוב נעשים בפירנאים, רכס ההרים היפיפה. הטיול בפירנאים מאפשר לנו הצצה לחבל ארץ שאין כמותו. רק מעט כבישים מפותלים חוצים את האזור המבודד הזה ולכן נסיעה ברכבי שטח מאפשרת לנו להכיר אותו היטב ולהגיע במהירות ובנוחות גם אל הפינות הנסתרות והמרוחקות. הטיול יעבור בפארק אגואס טורטס (Aguas Torrotes) שבו מעל 300 אגמים ולגונות בצבע טורקיז. בנוסף אפשר יהיה לעבור גם בגבול הצרפתי וגם בגבול עם מדינת אנדורה המזערית, שבה תוחלת החיים הגבוה בעולם.




טבע פראי וסיפור יהודי
טיולי ג'יפים בספרד, ובייחוד ברכס הפירנאים שבצפונה, הם חוויה עוצרת נשימה. הרכס גדוש בנופים דרמטיים לצד אגמים שלווים, ועשיר בפארקים נהדרים לצד מרחצאות חמים. אסור לוותר על הנסיעה הנסיעה בין הכפרים של עמק ארן המיוחד, בין המצוקים החשופים והמרגשים. אסור להחמיץ גם את נסיעת השטח לכפר מונטגרי, שחבוי בו סיפור מרגש על עבר יהודי מרתק. גם בעמק הפיירסה יש בחובו שפע של פעילויות ואטרקציות. ביניהם הרפטינג האתגרי בנהר נוגווארה לה פיירסה, והנסיעה בג’יפים בשמורת האגוואס טורטס (Aguas Torrotes), שבה אגמים אלפינים ומפלים שוצפים.

לשלב עם העיר
טיולי ג'יפים בספרד הפראית מומלץ לסיים בבילוי עירוני של יומיים-שלושה בברצלונה. אחרי החוויה מלאת האקשן והטבע הראשוני, אין כמו רגיעה נוחה על חוף הים הברצלונאי השמשי. החופים ההומים, שמלאים בתיירים רובצים מכל העולם, מהווים אתנחתא מהטיול האתגרי. אפשר לבקר גם בסגרדה פמיליה המפורסמת, וכן במבנים נוספים של גאודי (מומלץ לבקר בפארק גואל המיוחד). במידה ויוותר זמן תוכלו להגניב גם ביקור זריז במוזיאון פיקאסו המקיף והאטרקטיבי, ולספוג גם מעט אומנות. לפני העלייה למטוס מומלץ בחום לקנח את הטיול המרגש עם כוס של יין פירות קטלוני, סנגרייה, שישאיר לכם טעם מתוק לטיול. חשוב לזכור, יש עוד טיולי ג'יפים בספרד, חלקם מצוינים, וכדאי להכיר גם אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה