יום שבת, 23 בדצמבר 2017

בריכות שחייה



חולמים על בריכת שחייה בבית?
כאשר אנו מדמיינים בית גדול ומטופח שבו היינו רוצים לבלות את שארית חיינו, לרובנו מופיע חלק קבוע בחלום – בריכה פרטית גדולה בחצר הבית. אם פעם היה מדובר בחלום רחוק ובלתי מושג לאדם הממוצע, הרי שהיום בריכות פרטיות הולכות ונעשות נפוצות יותר ויותר בבתי ישראל. העלויות של בניית בריכה כזו ירדו בצורה משמעותית, וגם הגיוון בגודל ובצורה של הבריכות, כמו גם טכנולוגיות בנייה חדשות וחסכוניות תרמו לירידת המחירים. אז אם תמיד היה לכם חלום על בריכות שחייה פרטיות בחצר שלכם, הגיע הזמן להתחיל בחיפושים ובבירורים.




שלבים בבניית בריכה פרטית
השלב הראשון והחשוב ביותר בבניית בריכות שחייה הוא לבחור את החברה שתתכנן יחד אתכם את הבריכה ותבנה אותה בשבילכם. ישנן מספר חברות בישראל המציעות שירות כזה ללקוחות ומומלץ לעשות סקר שוק קטן על מנת לוודא כי אתם בוחרים באופציה המשלמת ביותר. השלב השני הוא לתכנן את צורת הבריכה והגודל הרצוי שלה. בהקשר זה עליכם לקחת בחשבון את הגודל של החצר שלכם ואת כמות האנשים שצפויים לבלות בבריכה בפרק זמן נתון. לאחר מכן, יש לבחור את סוג הבריכה, בהתאם גם למגבלות התקציב. בריכות מבטון הן היקרות ביותר והמוכרות ביותר. בריכות אחרות הן בריכות פיברגלס המגיעות מוכנות מהמפעל ומוצבות בחור חצוב שהוכן ספציפית לגודל שלהן או בריכות המצופות ביריעות אטומות מיוחדות.

אל תשכחו את אישורי הבנייה
רבים שוכחים את השלב החשוב הזה, של קבל אישורי בנייה רשמיים. בנייה של בריכות שחייה בישראל דורשת אישור מהעירייה, תוך וידוא כי הבריכה עומדת בתקני הבנייה והבטיחות המקובלים. חברות רבות המציעות בנייה של בריכות פרטיות, כוללות גם את השירות הבירוקרטי הזה במסגרת התשלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה