יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

מענה טלפוני לעסקים



מהו מענה טלפוני לעסקים?
מענה טלפוני לעסקים הוא שירות המוצע על ידי מספר חברות בארץ ונעשה פופולארי יותר ויותר בכל העולם. השירות מאפשר לכל בית עסק לוודא כי כלל השיחות של הלקוחות אל העסק נענות בטווח זמן מהיר ביעילות ובאדיבות. שירות זה יכול להיות בנוסף להעסקת מזכירות של העסק עצמו כך שבמקרה שקו הטלפון תפוס או לאחר שעות העבודה של המזכירות עדיין תהיה אפשרות לענות ללקוחות. לחלופין, השירות יכול גם לייתר את הצורך להעסיק מזכירות, משום שעובדי מרכז המענה הטלפוני יקבלו את השיחות בכל שעות היממה.

מה היתרון בשירות מענה טלפוני?
אנחנו חיים בעידן שבו כל דבר צריך להיעשות מיד ואנשים מצפים לקבל תשובות מיידיות ומענה עכשווי לכל צורך. בעולם שימור הלקוחות יש להבין את הלך הרוח הזה ולהתאים את העסק בהתאם, בכדי שלא יאבד לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים. שירות מענה טלפוני לעסקים מאפשר לבעל העסק להיות בטוח שבכל רגע ביממה, אם יתקשר לקוח הוא יקבל מענה מהיר, איכותי ומידי. זהו היתרון הגדול של שירות זה. עבור כל עסק נבנה תסריט ספציפי בהתאם לצורך ולבקשות של בעל העסק. כמו כן, ניתן לקבוע שעות ביממה או ימים בשבוע בהם לא יתבצע השירות, למשל בעסקים שומרי שבת. אפשר להסתכל על המענה הטלפוני כמעין "מזכירה וירטואלית" – היא תמיד שם, תמיד נגישה ואפשר להגדיר יחד את אופן הפעולה של המנגנון הזה.



שירותים נוספים
מענה טלפוני לעסקים לרוב איננו מתמצה רק במענה ראשוני לשיחות של לקוחות. ניתן לבנות יחד עוד שורה ארוכה של שירותים שיינתנו על ידי נציגי השירות הללו, כמו למשל קביעת פגישות על פי יומן מסודר, לקיחת הודעות וגביית כספים, הכל בהתאם למאפיינים ולצורך של העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה